總網頁瀏覽量

2008年11月30日 星期日

Change-奧巴馬的夢想之青山篇


青山微波無線電站


我也要來一個Change,不讓奧巴馬專享.... 

首先,
我要聽聽鄧麗君嘅歌,唔聽仙度拉嘅......
 '在你身邊路雖遠未疲倦,
伴你漫行一段接一段,
 越過高峰另一峰卻又見,
 目標推遠讓理想永遠在前面.......' 
係咪好好聽哩,好有意思添! 

從不相聞問,到開始有感覺, 
到外面去見下世面,這就是我另一個的踏出..... 
今日,
不,應該是昨日30.11.2008, 
新哥和我參加了大象行友之行列, 
闖上了三尖之一'青山-583', 
大象行友,
是我在惺哥Blog裏偶偶遇上的, 
事緣我好八,
想睇下人地D相影成點, 了解及比較下佢地D歷程....
 睇睇下就落左搭, 
寫了一兩次留言版咁咪叫做識左囉,
簡直是單料銅煲,一辣就熟.... 
今次行程多得David及Ivan兩位的照顧,
終能行畢全程, 
同時又識左一班朋友,改變一下舊格局, 
啄磨人家嘅心血,
增補自己嘅不足,真的獲益良多.... 
佢地
真的好親切,全無機心....是時! 
正所謂:
[四海之內皆兄弟也], 
何況在同一天空下,
大家高舉獅子山下的不朽精神, 
勇闖大小不良高低不一的川峰.... 
行過的路會有新的發現,
一切都從好的開始?!  
好的開始
在屯門西鐵C出口遇上.... 
完滿的終結
在睇到日落下白泥幽美嘅水鄉景色,
令人回味..... 
在此再次多謝: 
 冼兄
從不相聞問
到無所不談和沿途嘅關照.....
多謝!! 

青山電視發射站








青山寺徑



































Castle Peak Television Transmission Station
青山電視發射站

 







青山腹地


稔灣堆填區

后海灣






大水坑/下白泥















































 




















回望來路
月牙谷
 









五渡水抖抖
小休後望青大澗落下白泥....

 * 青山-583 *

4 則留言:

  1. Wing Sun
    新仔: 老板李:你又識歌詞,又識攝影到處遊山玩水,見識廣博,還這樣謙虛,真令我們伙計新仔汗顏。

    02/12/2008

    回覆刪除
  2. 反斗星
    大象行友是在有機農場認識,大衛及馬田通常有去農場義務工作,真是難得。他們喜好行山澗及赳峭山峰,我則恐怕而沒有參加。 兄台拍攝相片好靚,景色優美不俗。小弟要向你學習。

    03/12/2008

    回覆刪除
  3. jordan
    青山風景優美,希望 明年初可到青山福地走走或一帶石澗探游. 謝謝分享.

    04/12/2008

    回覆刪除
  4. 直人
    有緣認識老兄,真好! 有空齊齊行山,多多指教.

    06/12/2008

    回覆刪除